Choď na obsah Choď na menu
 


6 tipov ako si zlepšiť náladu

11. 7. 2010

1. Prezrite si staré fotky
Vo svete digitálov sa málokto z nás od monitoru presunie k škatuli s fotkami z detstva. No práve tie staré, ktoré ste už pár mesiacov či rokov nevideli, vám spravia radosť, uvidíte. Zasmejte sa na nevydarených momentkách, na pubertálnych vlasových kreáciách, ktorými ste provokovali rodičov, na prvom frajerovi, ktorý dnes sotva pripomína toho dokonalého poloboha, za akého ste ho považovali.

2. Kúpte si drobnosť
Každá z nás si rada dopraje z času na čas malý darček, z ktorého sa budeme vytešovať celé dni. Svetrík, ktorý vás vo výklade lákal pár týždňov, nová kniha, čajová súpravička alebo hoci aj obyčajná brošňa z bižutérie vám spravia radosť. Odmeniť sa za úspech alebo jednoducho iba tak, bezdôvodne, je predsa normálne.

3. Urobte si poriadok v šatníku
Získate viac miesta pre nové kúsky. Pokiaľ patríte k tým z nás, čo ľutujú vyhodiť minitielko s infantilnými obrázkami, ktoré by ste na seba viac nedali, no máte naň vytvorenú citovú väzbu, povedzte si dosť. Na jar a na jeseň sa žiada spraviť mierny vietor v našich šatníkoch, popreberať oblečenie, ktoré vám už pár sezón nie je dobré a posunúť ho ďalej. Nemusíte ho však vyhadzovať. Usporiadajte si s priateľkami výmenu a uvidíte, že na konci nej budete rada, že ste sa zbavili starších kúskov a získali iné, neopozerané.

 

 

4. Prečítajte si knihu, ktorú zbožňujete
Spíšte si zoznam piatich kníh, ktoré vás vždy rozosmiali a pri ktorých ste sa cítili božsky. Sľúbte si, že si ich opäť prečítate. Veď také posedenie na lavičke v parku na jar alebo na balkóne s knihou v pravici a hrnčekom kávy či čaju v ľavej ruke je také príjemné!

5. Zorganizujte dámsku jazdu
Ako je to už dlho, čo ste si naposledy vyšli von s priateľkami zo školy? Obvolajte svoju bývalú partiu a dohodnite sa na spoločnej víkendovej noci. Ak sa na diskotéky už necítite, pripravte si večer plný dobrého jedla, drinkov, skvelých filmov a klebietok doma. Pyžamová párty má svoje čaro aj keď ste dávno prekročili hranicu dvadsaťpäťky.

6. Zašportujte si
Pretože po športe budete nadopovaná endorfínmi, zlepší sa vám cirkulácia krvi a budete sa cítiť oveľa lepšie. Ak zaradíte do svojho týždenného plánu cvičenie aspoň trikrát, nielenže sa naň budete tešiť, ale spraví divy aj s vašim sebavedomím. Nehovoriac o krivkách.

7 tipov, ako si zlepšiť náladu

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.